Dop 29/8-2015

Såg att några bekanta hade dop för sina små idag och jag blev lite nostalgisk och tittade igenom alla bilder från Frejas dop.

Sån fin dag. Så mycket stress och fix inför och sen när dagen kom så var det ändå saker som inte gick som det skulle. Men det blev himla bra ändå. Vill tacka alla igen som kom och för alla gåvor. Vilka underbara människor Freja har omkring sig ♥

Vi hade dopet i Högbo kyra. En självklarhet. Här blir hon Freja Teresa :) Härefter blev det skönsång av Amanda Örtenhag. Så fint. Ska försöka få in inspelningen på datorn sen.

Patrik (Daniels lillebror) och Emma (min lillasyster) blev gudföräldrar. Freja var så duktig under hela dopet. Men när det var över så fick hon nog. Bilden under här är så klockren :D

Titta så fint folk.

Minifamiljen.

Mingel utanför kyrkan. Här är min mormor och Daniels moster med på bild.

Sen var det dags för dopfika och öppna alla gåvor. Så mycket fint och bra till Freja.

Mina tårtor som jag gjorde själv. Så nöjd. Upplägget var kanske inte det finaste. Men annars så.


Kommentera här: