Mardrömmar

Inatt drömde jag mardrömmar om bröllopet.  Har haft uppehåll på de nu ett halvår kanske. Får se om detta kommer vara en återkommande händelse.

Drömde iaf först om främst att vi sov med varandra dagen till bröllopet. Vilket vi inte ska göra då vi inte kommer ses förrän fotograferingen då "first look" blir. Sen så sov vi över. Vaknade typ ett och vigseln började tre. Så ingen tid för förberedelser eller fotografering. Sen så började det tokregna. Så det blev översvämning och vi var tvungna att bli räddade med gummibåtar från huset vi va i. Jag var så upprörd. Självklart var vi tvungna att ställa in och boka nytt datum. Det får inte hända i verkligheten. Datumet vi har är så speciellt också.

Haha jaja. Jävla tur att det va en dröm. Vet att jag tänkte i drömmen att, nej men det här är en dröm jag vaknar nog snart. Men jag gjorde ju aldrig det. Haha! Sjukt.

Men nu så kan jag andas ut!😆
1 Christin:

skriven

Men stackare!!! Bröllopsnerverna är här :) oroa dig inte, det kommer bli ett fantastiskt bröllop oavsett vad som händer ❤️

Kommentera här: