Sthlm

Som utlovat kommer här ett inlägg om våran tripp till huvudstaden.

Jag slutade kl 13 på fredagen så då försökte vi komma iväg ganska direkt. På ditvägen stannade vi hos min kompis Sofia som bor strax utanför city. Fikade och träffade respektive och hennes syster och deras lilla pojk.

Sen bar det av till farmor där vi då skulle få bo. Hinka praktiskt med en farmor som bor i Sthlm.

På lördagen var det dags för dop för Vilgot. I Hölö som ligger lite utanför Södertälje. Superfint och Freja var ganska duktig. Ville såklart inte sitta still utan kröp omkring där i bänkraden. Men inga skrik iaf. Samma var det sen under fikat också haha. Men det var en himla fin dag och så glad att vi kunde komma iväg och vara med på detta dop.

Kvällen spenderade jag hos farmor medans Daniel träffade en kompis i stan. Sen på söndagen åkte vi hem i hyfsad tid:)

Lite bilder från helgen. Kanske inte dom bäst då min mobil som sagt är på lagning och jag ny måste dras med en gammal iPhone ;)


1 Christin:

skriven

Så kul att ni kom ❤️

Kommentera här: