Julklappar

Här är största delen av julklapparna vi fick. Jag hade sagt ifrån om leksaker till Freja. Hon har redan alldeles för mycket. Dock går det ju inte att undvika helt. Men vi alla är så tacksamma för allt fint vi fått :) Jag och Daniel gav julklappar innan jul. Jag fick ju lumenekalendern och Daniel fick rejäla vinterkängor av mig:)

Hund med hundbädd från min mormor. Den är tydligen från Harrods i London. Ett litet babynest till Frejas docka. Mamma har sytt den :) Supersnygga tofflor till Freja. Älskar enhörningar :)

Kläder och en klocka till Freja :) (även en rosa tröja likadan som den gråa)

En barnvagn till Freja. Så fräsig. Ser ut som Frejas riktiga vagn:)

Mjukiskläder med Lilla My och kanin till Freja. Pyjamas och dregglis till Henry. Detta är från Kristian:)

Bästa serumet och dagkrämen från forever living👍

Utökade Eva Solo samlingen med sex st ölglas.

Min farmor köpte denna till Henry. Det är alltså en mixer typ. Speciellt utvecklad till att göra barnmat i. Ska bli spännande att använda sen :)

Denna tjugisa skjorta fick Henry av Milou:)

Massa pyssel. Pennor och pärlor bl.a. :)

Salt och pepparkar. Precis som jag önskat mig:)

Två toppar till Freja från Emma.

Detta vrålåk fick hon av hela stora familjen. Jag sa nej men alla var emot mig. Haha. Freja älskar den. Men jag hatar den. Låter förjävligt. Blir kanske roligare i sommar när hon kan köra den ute på gatan :)

Dessa två plagg fick Henry av Emma. Från Zara. Så himla fina.


Superfin body. Mamma köpte den av en tjej där vi har stuga (älmsta) som syr själv:)

En body och leksaker till Henry. Outfit till nyår kanske ?:)

Pippidocka och Lilla gubben. Detta var det enda Freja fick av oss;)

Kläder till Henry.

Jag fick även presentkort på Kicks, pengar och en svart pyjamas som jag önskat mig. Den ligger dock redan i tvätten ;) Samt en stekgryta👍








1 Christin :

skriven

Inte dåligt, väldigt fina julklappar 😀😍

Kommentera här: