Dagens spya

Idag har vart en riktigt skitdag. Freja är verkligen djävulen själv. Grinar, skriker, jävlas och gör allt som hon inte får göra. Finns inget som hjälper. Ger man henne det hon vill ha så skriker hon om nästa grej. Hon tittar på en med en blick som säger "haha, jag skiter i vad du säger och gör det ändå" . Så jävla hånfull. Man undrar ju om det är nå fel. Eller om vi gjort nå fel för att förtjäna detta. Visst vissa dagar är riktig hemska. Som idag. Vissa dagar är bra. Men Freja är en riktigt jävla envis, dryg och jobbig tjej mest hela tiden.


Nu låter det som jag inte är glad över att vi har Freja osv. Det är jag. Men ibland måste man bara få ur sig all skit. Och man blir ju ganska frustrerad när man ser alla andra mammor som pratar så gott och underbart om sina barn. En dans på rosor ungefär. Nej det är det då verkligen inte. Iaf inte varje dag. Och verkligen inte här hemma. 

Jag tycker iaf att det är skönt att bara vara brutalt ärlig ibland. Få prata och få ur mig hur jävla jobbigt det är emellanåt. Ingen förstår hur vi har det i våran familj. Alla har sina problem och just nu är vårat problem en trotsig (snart) tvååring.

Hej då.

Kommentera här: