En sån dag

Dagen började med att jag fick frukost på sängen. Detta har då aldrig hänt sedan jag och Daniel blev tillsammans haha. Anledningen nu var för att jag var lack över att Daniel inte delat med sig av att han tänkt att golfa på förmiddagen innan sitt jobb. Jag är alltså ledig vilket då hade betytt att vi kunnat åka till Högbo där det anordnats barnens dag. Hoppas han lärt sig av sina misstag och pratar med mig innan han bokar in saker. Kanske låter överdrivet nu, men som familj tycker jag iaf att man kan nämna sina planer för veckan så man tillsammans kan planera kring det. Hur som. Jag fick som tur var tag på Kristian som snällt följde med på massa olika affärer. Bla köpte jag blommor, färg och ogräsdödare. 


Så nu har jag gått bananas på uppfarten med den där jävla sprayen. Fullt med maskrosor och annat skit. Så nu hoppas jag dom dör dom jävlarna. 

Jag målade även om brevlådan. Lägger in en före och efterbild här nere. Tanken är ju att vi ska måla om huset i sommar också. Med vita knutar och ny lite mörkare grå färg. Men så nu är brevlådan klar iaf:) Mycket fint.

Allt drog ut på tiden så Freja somnade inte förrän två vilket betyder att hon kommer h svårt att somna i tid ikväll. Så jag måste verkligen se till att hitta på något nu på eftermiddagen också så hon blir redigt trött.


Kommentera här: