Lördag

Jävlar vilken sommarvärme rent ut sagt. Sån härlig dag. Typ. Haha. Jag och Daniel bestämde oss för att åka och köpa massa färg på förmiddagen. I alla dess former. 


Jag gick bananas på vårat oerhört fula staket. Smackade på med vit färg och vips. Som nytt. Om man tittar från långt håll iaf. Mycket nöjd iaf tillsvidare. Tanken är väl att byta ut det helt sen. Är dock inte riktigt färdig. Men resten ligger mitt bland buskar så det får bli ett senare projekt. 

Vi köpte även färg till husgrunden och fasaden. Förhoppningsvis börjar vi med det imorgon. Då kommer även Daniels pappa och tar hand om Freja under tiden. För det är omöjligt att fixa när man har henne att ta hand om. Så taggad iaf. Vi tänkte börja med alla husknutar som då alltså är röda nu och ska bli vita. Sen målar vi resten. Kommer göra så mycket för huset:)

Nu på kvällen så fixade vi barnvakt åt Freja så jag och Daniel kunde gå på dejt. Middag på O'Learys och sen bio. Blev såklart den nya pirates. Trötta och slitna satt vi där och hade inte mycket att prata om. Satt bara och tog det lugnt och andades. Behövligt:)

Daniel drog precis över till grannen för att spela poker. Jag ska passa på att se ikapp lite "the 100".

Godnatt på er!


1 Christin:

skriven

Staket är jättefint 😀 Nu är jag spänd på att se resultatet på husknutarna 😀 Kommer bli väldans fint 😘😘

Kommentera här: