Ärenden gånger tusen

Kändes som att jag lyckas trycka ihop alla måsten och ärenden på samma dag idag.

Imorse var det fakriskt Frejas tur på bvc plus läkarbesök. Taggad tjej. Hon älskar att leka doktor så det var absolut ings konstigheter. Hon lät doktorn titta och klämma överallt. Hon visade även sina oerhört smärtsamma prickar som hon har på sina fingrar. Doktorn tyckte de såg bra ut. Skönt det då ;)

Efter det var det dags för allihopa att ta oss in till Gävle. Jag och Henry skulle fixa pass. Först droppade jag av lite plagg jag sålt samt hämtadee ett par bordsben som jag fick gratis av en tjej :)

Hos polisen gick det galant. Henry är så söt jag dör. Ni får se sen på passet :) Efter det så gick jag och Henry till tågstationen för att fixa mat medans Daniel och Freja hämtade bilen. Sjukaste saken hände då. Gick in i ett fik/restaurang för jag såg att dom hade en micro. Viftade lite med Henrys flaska och fråga "har ni lite vatten och en micro?" och log lite skämtsamt. Hennes svar "ja om du köper något"!!!!! Hur sjukt. Jag var alltså tvungen att köpa något helt onödigt för att få hjälp med att värma 200ml vatten i deras micro i 40 sekunder till min bebis som var hungrig. Ööööööö! Nej tack sa jag och gick vidare. Alltså åter igen hur sjukt. Kan väl omöjligt blivit något missförstånd där väl. Nä usch! Gick sedan in i kiosken bredvid och dom var sjukt glada och hjälpte mig på en gång. Tack WHSmith!

Nu bar det av hemåt. Äta lunch och sen skulle Freja till dagis. Jag tog med mig Henry ner på stan för jag hade en tid hos optikern. Äntligen hittat linser som känns kanon:) Vi hälsade även på mitt jobb. I en timme haha. Innan jag åkte för att hämta Freja så passade vi på att storhandla. Allt inför helgens kalas. Skönt att det är gjort :)

Kvällen har faktiskt fortskridigt väldigt smärtfritt. Henry hade varit vaken sen kl 13 så han däckade strax innan 19. Haha så sjukt att han lyckats hålla sig vaken ;) Freja somnade strax därefter så nu är jag däckad i soffan.

Imorgon fortsätter lite ärenden då jag ska åka iväg och droppa av ännu mer saker jag sålt. Så nice. Har sålt så pass mycket att jag nu kan köpa ett vitrinskåp (begagnat) gratis. SCORE!

Kommentera här: