Britney Spears

Då var det över. Dagen vi väntat på sedan i våras. Britney Spears i Sandviken. Hur sjukt? 😄

Jag, Milou, Emma och några fler tjejer startade festandet med några fördrinkar på Brukets uteservering. Och vädret. Snälla nån vilken tur vi hade. (Spöregn idag). Sen bar det av hem till mig där Daniel, Emilia och Markus anslöt. Fixade till oss och tog cykeln till Madde där ca 30 pers hade samlats för en hejdundrande förfest. Det dansades och sjöng för glatta livet. Jag och Milou hade även anordnat ett Britneyquiz:) Såklart.

Framåt sjutiden så drog vi oss mot Göransson arena. Så sjukt mycket folk överallt. Så himla kul. Vi tog oss en varsin kebab utanför arenan innan vi gick in för att röja. Pitbull som förband och sen Britney på det. Kära nån vilken fest. Vi dansade. Konstant. I typ tre timmar. Omg. Jag hade gympadojor, men en halv storlek för små så mina stortår dödade mig. Men så värt :) När showen var över så cyklade tillbaka till stan och gjorde ett stopp hos Kristian. Lite förfest innan utgång. Dog av garv. Vilka vänner man har.

Näst sista stoppet var The Church. Jävlar va folk. Dansgolvet var proppat. Men det hindrade inte oss från att dansa lite till. Framåt halv tre på natten tog vi oss till donken. Välbehövligt. Däckade väl säkert framåt halv fem kanske. 

Men mår oförskämt bra idag. Hann inte dricka så mycket igår. Så är mest trött idag bara. Eller bara och bara. Att ta hand om två barn när man sovit i tre timmar är inte så najs. Dom sov förövrigt hos mor och farföräldrar. Gick verkligen superbra för båda:)

Betyg på kvällen då. 10 av 10. Britney var det minst viktiga. Hon sög rent ut sagt. Har Elina gärna kunna varit jag som drog på scen. Dansade som Bambi på hal is och det var såklart playback. Men tack vare Britney så samlades alla dessa människor för att festa. Jag fick parta till med Daniel och mina vänner. Hela Sandviken gick all in. Så det tackar vi Britney för:)

Inte många bilder blev det igår. Som det ska vara när man har kul. Tack alla som var med igår och gjorde dagen och kvällen till den bästa.


Kommentera här: