De senaste dagarna..

I torsdags kände Daniel att han var tvungen att lära Freja att fiska. Haha. Hon var sjukt taggad. Men efter att ha stått med metspöet i en minut så hade hon tröttnat. Dålig start. Haha. Men tro på fan om Daniel fick en liten mört iaf;)



I fredags kväll blev det vinkväll med Milou. Mycket välbehövligt. Snackade om allt möjligt, planerade lite inför Britney osv. Blev lite mer vin än planerat haha men spontant är ju kul;)

På lördagen var tyvärr både jag och Daniel bakis. Haha inte så härligt. Men men. Vi tog oss igenom dagen. Och regnet kom ju som ni vet i lördags.

På söndagen fyllde ju Daniel år och det blev kalas hela dagen. Daniel hade tom bakåt en cheesecake. Han kan om han vill :) 

Måndag och ny vecka. På dagen så tog vi oss till en lekpark i värmen. Har man lovat Freja så glömmer hon aldrig ;)

På eftermiddagen blev det släktträff. Min far har en hel familj på sin fars sida som jag aldrig träffat. Lång historia kort. Farmor fick min pappa när hon var 17. Därav har inte pappa vuxit upp med din far. Så ja min farfar fick några fler barn. Så i måndags hade pappa bjudit hit sin bror med fru och barn. Alltså mina småkusiner. Två tvillingtjejer. Hur kul!:) dom fyller 3 år i höst. Fick inte till några vettiga bilder. Men det kommer då min farbror tog en hel drös med bilder :)

Igår tisdag så bestämde sig Daniel för att åka iväg och fiska HELA dagen. Så självklart spenderade jag och barnen större delen av dagen hos mina päron. Eller ja bara pappa var hemma. Men dagen räddad:)

Och så har vi idag. Dagen då vi gav upp värmen och åkte till Valbo för att få lite kyla. Käkade crepes på Froyo. Som var en besvikelse. Sen gick vi bara runt och fördrev tiden. Skönt :)

Knappt nå bilder på Henry ser jag. Haha. Men uppdatering kommer om honom snart också. 10 månader på fredag ju 😍

Kommentera här: