Första vardagen

Ja nu är Daniel tillbaka på jobbet och Freja får förhoppningsvis gå en hel vecka på förskolan utan sjukdomar :)

Idag drog en vän med mig på långpromenad. Henry och hennes dotter är lika gamla. Endast en vecka mellan dom. Så vi tog oss en promenad på 1 timme och 20 min. Gick oförskämt bra. Jag har inte tagit en enda långpromenad sedan Henry kom. Skäms. Men men. Lite skavsår fick jag. Men värt. Tajmade även in så jag kunde hämta Freja när vi promenerar färdigt. Så där blev det 20 min extra promenad för att ta oss hem.

Nu har jag även äntligen fått tag på en ståbräda så jag får med mig båda barnen. Gick väldigt bra. Både Freja och Henry tyckte det var kul. Fick dock gå bredvid vagnen för att inte gå in i Freja och ståbrädan. Men det gör inget :)

Nu har vi precis käkat kvällsmat jag och barnen. Lite kvällsmys innan läggdags. Daniel jobbar eftermiddag så jag tänkte komma japp i idol :)

Kommentera här: