Helg?

Ja nu när vi är lediga så märks det knappt av när det är helg. Fast idag ska jag faktiskt ut och vina mig med Milou ;)

Men vi tar det från början. I onsdags fick Freja äntligen komma iväg till förskolan. Ny avdelning som sagt så jag var lite nervös över hur det skulle gå. Men det gick så bra så. Vi kom dit och alla barnen var ute. Men Freja ville vara inne  och det fick. Så hon fick lite egentid med fröken. Så bra. Hon var lite blyg såklart, men protesterade verkligen inte när jag skulle gå. Så skönt :) Stora tjejen.



Nätterna har varit kaos. Inte skitbra när man fortfarande är lite småförkyld. Och det är inte vara barnen som drygar. Även jag. Inatt tex fick ju magkatarr attack. Usch. Men men. Man får väl vara glad för det lilla. Sov från 2 till 8 inatt. Ändå sex timmar haha.

Igår kväll vaknade Henry kl 21.30 (somnade 19). Han var så ledsen. Men så fort han fick komma upp  ur sängen till oss i soffan så blev han så glad. Sötnos. Han satt där med oss och tittade på Wahlgrens värld😍 Sen kom ju även Freja. Som vanligt.

Nu har vi precis käkat frukost. Blir lugna puckar fram tills Freja börjar förskolan kl 13. Då måste vi storhandla. Idag är det löööön😄 Sen ikväll drar jag mig som sagt till Milou. God mat och vin blir det innan Gävle :)

Kommentera här: