Sjukstuga

Vi startade alltså Daniels sista semestervecka med att bli förkylda. Allihop.

Jag och Daniel har ont i halsen och allmänt hängiga. Freja hade feber igår (inte idag), snorig och hängig emellanåt. Henry har klarat sig bra än så länge. Endast snorig.

Igår skulle ju Freja egentligen börjat förskolan. Konstigt kanske tycker ni då Daniel har semester. Men egentligen har Daniel ledig vecka från jobbet (sandvik). Och när jag skulle fylla i schema innan sommaren för när Freja skulle börja igen efter sommaren så skrev jag ju bara att hon skulle börja när sommarschemat var slut på förskolan. Och det visade sig som sagt vara på Daniels lediga vecka. Men. Hon är hemma. Igår och idag iaf. Om hon håller sig feberfri hela dagen idag så får hon gå imorgon. Hon blev verkligen superledsen när hon inte fick gå dit igår. Ny avdelning och allt. Det vet jag inte om hon riktigt har fattat. Men härligt att höra att hon vill dit iaf.

Idag blir det bara att vara hemma igen och ta det lugnt. Eller ja försöka aktivera barnen utan ansträngning haha. Just nu sover Henry och Freja slår in presenter till mig och Daniel ♡

Kommentera här: