update...

En liten update bara för att. Nu har vi varit hemma en vecka och vi eller iaf jag har toktröttnat. Sitter jämt och tänker och planerar vad vi kan göra härnäst. 

Det är ju som alla vet sjukligt varmt och jag orkar inte mer. Åker man till stranden så äter Henry upp all sand. Är man hos päronen så sitter han och skriker för att han inte får båda jämt och helst själv. Och en annan är ganska trött av värmen också så man pallar inte hålla på. Så enklast just nu är att vara hemma med korsdrag. Får bli korta visiter till stranden och poolen. 

Appropå Henry så är han extremt grinig just nu. Värmen hjälper ju inte till men tror även han är inne i en fas. Man får absolut inte lämna honom ensam i ens en sekund så blir han tokig. Man måste typ bära runt på honom för att han ska vara nöjd. Men som sagt. Vem orkar det i denna värme. 

Ja jag ska inte bara klaga här. I helgen ska det regna (hoppas) och Daniel fyller år. Till nästa helg hoppas jag vi kan ta oss till Furuvik :) Alltid bra att ha något att se fram emot.

Vi har även snackat om stugan (Norrtälje). Pratar nu om att vi kanske Ja ta det i senare i september och kombinera Stockholm och gröna Lund. Förstå skönt det måste vara då. Lite folk antagligen och svalare. Yes. Hoppas vi kommer iväg :)

Lön imorgon och då ska jag stoooorhandla också. Tagga!!!!

Bländad kompot från senaste tiden.





Kommentera här: