Freja 8 månader

Åter igen så dör jag sötdöden när jag tittar tillbaka på bilder på Freja. Känns så konstigt att hon varit så liten. Jag ser liksom bara Henry. Hehe. Men ja här ser man ganska tydlig iaf att Freja låg lite före. I allt. Haha. Minns att vi provade pottan en sväng vid denna tid. Vid ett tillfälle kom det en nr 2 där i :) Hon hade ju även nu börjat ställa sig upp mot möbler. Hon kröp och var väldigt nyfiken och framåt.
 
Min lilla stora tjej. Jag lyckades även för första gången sätta en hårklämma i hennes lilla hårman. Haha. Hon är ju garanterat mörkare än Henry. Mer hår och mer ögonbryn osv ;)
 
Men usch va tiden har gått fort. Tiden med första barnet går så fort. Och man fattar inte riktigt vad som händer och swish så är bebistiden över. Minns att jag hade lit bråttom med Freja. Eller alltså vi var väldigt på och tränade och övade med henne. På alla olika sätt. Krypandet, tal osv. Så det är väl kanske inte jättekonstigt att hon var lite före Henry. Önskar verkligen jag kunde spola tillbaka tiden liten så man fick njuta lite med denna lille tjej en gång till :)
 
Ett par veckor efter hon blev 8 månader så fick hon öroninflamation. Usch. Jag var också sjukare än sjukast. Så vi låg där i sängen. Däckade. Tillsammans. Så synd om henne. Så liten och så sjuk var hon. Kan inte tänka mig att se Henry så dålig nu. Så liten.
 
Men i övrigt som ni ser så var det jul och nyårstider. Hon vaknade fem minuter innan midnatt. Så vi stod alla tre i fönstret och kikade på fyrverkerier :)
 
 

Kommentera här: