Sälja och köpa

Ja nu jäklar går det fort. Vet inte varför jag inte tänkt på det förut. Men nu har vi typ sålt våran barnvagn. Känns så bra. Den är så stor och otymplig. Tar upp all plats i bagageutrymmet. Vi kommer ju aldrig mer behöva liggdelen eller syskondelen. Så nu har jag varit på jakt efter den perfekta sittvagnen till Henry. Den ska gå att vända åt båda håll. Vara hyffsat liten och behändig. Hittade då Cybex Balios s. Sjukt snygg och passar verkligen in på alla mina kriterier. Att det inte är en rejäl promenadvagn gör mig inget. För hur ofta går jag på långpromenader?;) Haha.

Nu måste jag bara bestämma färg. Grå eller svart ?:) 

Perfekt också nu när vi ska utomlands. Vi skulle egentligen låna en vagn att ta med. Men nu behövs ju inte det om vi köper denna som är perfekt som resevagn :)


1 Anonym:

skriven

Grå / Emma

Kommentera här: