Glad påsk!

Önskar vi er alla. Själv har vi haft en väldigt högljudd långfredag. Så ja den känns väääldigt lång den här dagen. Freja har varit på sitt härliga skrikhumör idag.

Men vi startade förmiddagen med påskäggsletning iaf. Påskharen hade ritat teckningar som tillslut ledde till de fina påskäggen;) Sen försökte jag mig på ett fins Påskkort med barnen. Svettigt var det och jag gav upp efter fem minuter. Lyckades iaf få några bilder som blev bra. Henry är iaf sjukt söt som påskkärring ♡













På eftermiddagen fick vi besök av Christin med familj. Vilgot och Freja fick måla lite ägg. Så dom höll väl sig lugna i några minuter iaf. Sen var det fullt ös. Freja trotsade på resten av eftermiddagen. 




Nu har jag städat undan här hemma. Henry sover, Freja leker på sitt rum med Daniel. Tystnaden just nu är öronbedövande. Susar i öronen. Om ett par timmar är det läggdags och då ska jag njuta av ett (eller två) glas vin. Skål och godnatt.

Kommentera här: