Nackspärr och sol

Sorry för dålig uppdatering (Tessan;)

I onsdags vaknade jag med nackspärr. Och värre blev det. Fy fan. Fick ont av att svälja. Så illa blev det. Kunde inte titta åt något håll. Fick hjälp av Nettan (Zonboden) med lite akupunktur och tejpad nacke. Så igår va det lite bättre och idag har jag inte ont. Fortfarande öm och huvudvärk dock. Men ja jag har typ inte kunnat göra nånting. Har försökt att njuta av det fina vädret bara :) I onsdags kväll hade vi grillmys med en familj och igår torsdag var jag in till Gävle och käkade gott och tittade på eurovision med Elin och Pernilla. Äntligen:) (hur många och får man ha i en mening? Haha)

Idag inväntar vi kompisar för en grill lunch och jag ska iaf ta något glas bubbel:) Så ser dagarna ut just nu. 

Älskar vädret iaf. Allt blir ändå enklare. Alla kan vara ute och hänga utan att man behöver anstränga sig speciellt mycket;)



1 Anonym:

skriven

Haha, du ska bara veta hur många gånger jag har tittat in....men icke 😂 så nu blev jag överlycklig 😅👏
Tessan

2 Anonym:

skriven

Haha, du ska bara veta hur många gånger jag har tittat in....men icke 😂 så nu blev jag överlycklig 😅👏
Tessan

Kommentera här: