Vabb, jobb, jubileum, fest.

Alltså den här veckan? Vad ska jag säga. Den här varit lite annorlunda. Tanken var ju att jag skulle få börja jobba igen och att Henry skulle börja på förskolan på riktigt efter hans inskolning. Mohaha. Tji fick vi. I söndagskväll märkte vi att Henry började bli hängig. Febern kom och hostan. Barnen var lediga från dagis på måndagen. Men tisdag och fredag fick Daniel vabba och jag vaknade onsdag och torsdag. Så ja några få timmar fick man jobba iaf och säga hej till kollegorna ;) Sömnen denna vecka har det som man kan förstå varit kaos med. I torsdags åkte vi till hälsocentralen med Henry för febern ville inte ge med dig och natten då hade han grinat grinat. Som att han skulle ha ont nånstans. Så vi ville utesluta öroninflammation osv. Men allt såg så bra ut. Då kunde vi andas ut. Och tro på fan att Henry blev typ frisk så fort du åkte ifrån hälsocentralen haha. Febern försvann och hostan på sig. En mycket piggare Henry som dock såklart fick vara hemma från dagis på fredagen också.


Skönt va det iaf. För på fredagen var både jag och Daniel bjudna på 30-årsfest och vi hade fixat barnvakt. Så iväg med ungarna och på med partyoutfiten. Inte ofta jag och Daniel går på fest tillsammans. Så kul :) Det blev en kanonfest som höll i sig fram till kl 3. Dansades och sjöngs hej vilt. Och visst var väl vi alla så snygga. Temat var glädje och färg. Ja ni ser ju :) 






Lördagen kom och sliten var man. Trött och jävlig. Men bara att ta sig i kragen och åka på kalas till syrran som fyllt år. Men fika tackar man inte nej till iaf :) Kalas och fika blev det även idag då min bästa vän barns fyller 1 respektive 3 år. Dit for jag dock själv. För nu börjar både Daniel och Freja bli sjuka dom å. Håller tummarna att det inte blir värre. Suck.


Och så har vi så firat 10 år denna vecka jag och Daniel. 10 år sedan jag frågade chans. Blev ju inte så mycket till firande denna vecka. Men festa ihop fick vi ju göra. Vi får se till att hitta på något speciellt framöver :)

Kommentera här: