Träning

Ja idag var det dags för mig att komma igång sakta med träningen. Närmare bestämt mammaträning på parkbadet. Himla bra. Man får ju ta med sig småttingarna så inga ursäkter. Väldigt lätt träning men ack då viktig när magmusklerna osv inte är som dom borde. Vi är bara fyra st i gruppen och det känns väldigt bra och skönt. Bland annat Christin. (och Lilly). Man får verkligen hjälp med om man gör rätt eller fel och tränaren kan fokusera på oss få som är med. Jag blev svettig ändå jag känner i musklerna att dom har jobbat. Härligt. 

Efter träningen drog vi hem till min pappa och hängde på altanen i solen. Sjuuuukt varmt. Så man fick svettas lite till. Men jag klagar INTE.

Dagarna går verkligen så mycket fortare nu när solen är framme och Freja kan leka ute. Hon har haft så svårt att leka ute på gården när det varit så sjukt mycket snö. Men nu njuter vi:)




Kommentera här: