Hon och jag

Idag på förmiddagen så for jag och iväg och uträttade några ärenden. Eller ja vi skulle shoppa lite. Först yill ica för att införskaffa ett regnställ till Freja. Kom på nu att jag inte har någon bild på det. Men tänkte att vi kan använde det i helgen om det nu ska regna som dom säger :) Sen köpte vi även lite presenter. Hemlisar.

Efter det drog vi till mitt jobb och hälsade på. Dags att förnya målarskåpet och lite böcker. Så det blev målarbok, tuschpennor, två böcker och en slajmklämmis(?). Nöjd tjej.

Sista anhalten var Valbo. Där vi sprang runt och letade golfskor till Daniel. Han fyller år på söndag. Men eftersom han skulle iväg på golftävling idag så var det völdigt viktigt att jah fick tag på ett par innan det. Efter många om och men så fick vi med oss ett par och Daniel blev så glad så:) 

Härligt att komma iväg bara jag och Freja. Det behövs. Känns verkligen att vi kommer närmre varandra när det bara är hon och jag♡


Kommentera här: