Dop osv..

Sämsta dagen att gå på dop. Men iväg kom vi. Freja har varit väldigt olydig idag. Sådär jävlig. Inte gnällig och grinig som hon kan vara. Utan hon bara totalvägra lyssna på vad vi sa till henne. Vild. Det första hon gör i kyrkan är att ställa sig upp i bänkarna och skrika efter Harry. Sen efter att hon tjatat och bökat så ropar hon relativt högt att hon måste bajsa. Kul kan ju vissa tycka. Skulle jag nog också tycka om det var någon annans unge. Men hon hade varit så jobbig hela dagen så man orka ju ingenting. För övrigt så var hon inte bajsnödig kan jag tillägga haha. Efter ett tag så fick Daniel gå ut med henne för hon förde alldeles för mycket oväsen och vi hade som sagt tappat tålamodet med henne.

Åter till dopet. Det var alltså Milous son Roy som skulle döpas. Superfint dop och allt gick så smidigt. För dom iaf ;) Fin sång och gofika. Henry gick på övertid. Sjukt trött men vägrade somna. Inte så gnällig ändå så det var ju skönt.

Finmiddag här hemma och gotta. Men nu är jag sjukt glad över att denna dag är över. Ser dock inte fram emot imorgon. Daniel ska golfa hela förmiddagen så då är man ensamstående. Undra om man ska våldgästa päronen. Mohahahah!

Men se här så fina ungar jag har ändå. När man ser denna bild kan man ju inte tro att det är skrik och panik mest hela dagarna ❤



1 Angelica :

skriven

Klassiker för Freja i kyrkan. ”Jag måste bajsa”

Svar: Ja verkligen. omg!!!!!🙈
Frida Thelén

Kommentera här: