Födelsedagshelgen

Nu ska jag försöka minnas och dela med mig av Frejas födelsedsgshelg.

På lördagen så var det alltså dags för lite barnkalas. Freja hade önskat Pippikalas sen jag vet inte hur längesen. Så självklart ansträngde jag mig lite för att fixa det. Beställde Pippitårta och fixade lite färgglad dekor. Fyra små barn blev dom här hemma och det fikades för fullt. Perfekt litet kalas blev det.











Sen var det dags för dagen D. Freja sov för en gångs skull hela natten i sin säng så jag och Daniel smög upp och hämtade paket för att sen gå in till Freja och sjunga. Vi sjöng och sjöng. Men där låg Freja och snarkade som en gris. Haha. Sötaste ungen. Vi la ner Henry för att se om han kunde väcka henne men nä. Tillslut fick Daniel peta lite försiktigt så hon kunde vakna. Då sjöng vi igen och hon blev sååå glad. Fint uppvaknande liksom :) Kramades med Henry och öppnade paket.




Sen var det dags för frukost och då hade vi ställt ut hennes nya cykel på altanen. Den missade hon inte. Nu måste det övas bara.



Efter lunch så rullade gästerna in. Så det blev tårta, paketöppning, sång och lek. Hon verkligen älskar all uppmärksamhet. Och så mycket fint och bra fick hon. Hittills har nog pyssellådan och Skrållandockan varit mest poppis. Men hon har då lekt med allt hon fått. Perfekt :)











Det känns som om jag och Freja har kommit till ett fint plan nu efter den här helgen. Vi har ju haft lite krig innan, men nu så är vi bästa vänner igen. Min älskade fina Freja. Hon är verkligen helt underbar och härlig. En tjej med personlighet så det räcker och blir över. Tänk att jag får vara hennes mamma och se henne växa varje dag❤

Kommentera här: