Henryyyyyyy đŸ€Ż

Han gör mig galen nu för tiden ska jag meddela er. Han Ă€r inte lĂ€ngre den lugna oskyldiga snĂ€lla killen som bara Ă€r nöjd hela tiden. NĂ€ nu skriks det och gnĂ€lls hela tiden. Det enda som hjĂ€lper Ă€r om man bĂ€r honom eller om han fĂ„r Ă€ta. Men inte bli matad. Nej nej. Nu ska det Ă€tas sjĂ€lv om han ska vara nöjd. Han Ă€r sjukt arg jĂ€mt. Att fĂ„ honom att somna har blivit ett mission. Vi som alltid haft sĂ„ lĂ€tt med det. Typ bara lĂ€gga ner honom sĂ„ somnar han. Nu ikvĂ€ll tex blev han bar lugn om han fick somna pĂ„ mitt bröst. Tur iaf att jag kunde lĂ€gga ner honom sen utan att han vakna. 

Jag hoppas innerligt att detta Ă€r en kort fas. Vill verkligen ha tillbaka min glada mysiga kille. 

Nu nÀr bÄda ungarna skriker samtidigt sÄ blir jag galen. Vem ska man ta först liksom. Uscha.

Nu sover iaf bÄda och vi hÄller alla tummar och tÄr att det blir en lugn natt. Troligtvis inte.


Kommentera hÀr: