24-timmars

Dessa helger när Daniel jobbar 12-timmars är inte underbara. Och denna gång har jag verkligen inte haft något planerat. Usch och blä.

Igår var vi inne hela fm. Åt lunch och Henry fick sova innan vi drog med Emma iväg för att loppisfynda lite på saker och ting. Fick med mig en body och handskar till Henry. Måste försöka hitta ett par till Freja sen. 
Efter det kikade vi in på både rusta och Ica. På rusta köpte jag en mössa till Freja och dessa söta julgransdekorationerna. 😍





Imorse när barnen vaknade kl 7 så fick jag för mig att klockan var 6 egentligen för jag trodde att det var dags för vintertid. Så fel på alla sätt. Först för att det inte var dags att ändra om klockan ju förrän nästa helg och för det andra så ställer man ju tillbaka klockan. Haha. Men det var så mörkt så jag tänkte att klockan kan omöjligt vara 7 haha. Förstå hur mörkt det kommer vara sen när man väl ska ställa tillbaka klockan. Usch. Men men. Förmiddagen har spenderats mestadels i Frejas rum. Röjt runt där som tusan. Sen tog vi en tur med vagn och cykel till ett par gungor här i närheten. Bara för att få lite luft i lungorna. Nu har vi precis käkat lunch och Henry sover. Får se vad som sker i em. Något måste vi hitta på. Henry är brutalt jobbig. Ska endast upp i soffan och gärna stå och gå där. Inte det säkraste. Det har han absolut lärt sig från Freja. Just därför som vi inte vill att Freja ska hoppa och springa i soffan. Men nu verkar ju det var försent ;)





Kommentera här: