Senaste dagarna

Efter kalaset i lördags så var det dags för gala. Närmare bestämt bröstcancergala på The Church i Sandviken. Älskar kontrasterna barnkalas på dagen och bubbel på kvällen.

Blev först ett glas hos Milou med henne och Emilia innan det bar av ner på stan. Där vankades en fördrink och mingel. Middag med ännu mer bubbel. Lotteri med massor av fina vinster. Dock vann inte jag något. (Emilia vann en tavla iaf;) Men alla pengar gick till en bröstcancerförening så det kändes bra i själen :) Sen var det klackarna i taket och dans hela kvällen. Woop woop!




Sen kan ni kanske gissa hur man mådde på söndagen. Jag fick iaf sova i gästrummet och låg kvar där till ca 10-11 tiden. Dock sov jag endast till 7. Så ca 4 timmars sammanhängande sömn. Tröttheten var brutal igår alltså. Känns alltid som jag prickar in helt fel dagar att vara bakis på också. Daniel hade först match och sen jobb. Haha. Men jag drog med mig far min och tittade på matchen iaf. Viktigt med frisk luft faktiskt. Så jag överlevde dagen tillslut ;)

Idag måndag så startade vi dagen med att sova. Fick sova till halv 8. Så behövligt. Sen drog jag och Freja på gymnastik. Hem, käka lunch och sen packa in oss i bilen för att åka till öppna förskolan. Vi har inte varit på någon öf på flera månader. Henry har liksom inte haft behovet. Men nu har han verkligen börja klättra på väggarna här hemma så nu var det dags. Och oj så bra det var för honom. Han spatserade runt i lugn och ro och kikade in allt och alla. Även fast det var mycket folk så fick han tid att upptäcka saker i egen takt. Hemma så ska ju jämt Freja var up in hos business liksom. Nu lekte dom på varsitt håll och det var så mys :) Så ja detta ska vi få in i rutin. Och titta på Henry. Hur snygga skor. Så kul att se honom gå omkring och upptäcka världen verkligen. Han äääälskar att han kan gå själv😍









Kommentera här: