Härliga dag

Ja idag har varit en sån där bra dag. Kan ju dock börja med att meddela att natten inte var lika underbar. Henry vaknade vid 1 och grinade. For no reason. Eller ja mardrömmar kanske eller så. Men fick trösta han en sväng sen somnade han om för att sen vakna vid 4 och då fick han en flaska. Somnade om och vaknade kvart i 7. Gav nappen och han sov till 7.20. Alltså när man är van med barn som numera sover hela nätter så är detta ett big no no. Som tur är har dagen som sagt varit superhärlig.

Freja gick på förskolan på fm som vanligt. Passade på att storhandla innan det var dags att hämta henne och vi spenderade ett par timmar ute i trädgården. Höststädade osv. Sen skulle Daniel och Andreas golfa så jag tog med mig barnen och Emma ner på stan för att kika in höstmarknaden. Tyvärr inte mycket att se, men vi hälsade på jobbet, käkade munkar och kikade i butiker. Alltid härligt att rasta barnen ute liksom :)




Till kvällen blev det tacofredag och mys här hemma. En dag i min smak. Och barnen har varit relativt glada idag. Just nu sitter jag faktiskt i Frejas rum. Hon har precis däckat i sin säng. Jag ska ta mig en dusch och sen bara slänga mig i soffan.

Imorgon drar vi till sthlm över dagen faktiskt :) Det blir naturhistoriska och det viktigaste.. hälsa på min kompis som fick en son i somras♡ Mer om det sen :)

Kommentera här: