Inredning

Alltså jag vill verkligen ändra om här hemma. Få det precis som jag vill. När vi flyttade in så tog man ju med allt från lägenheten och bara slängde in. Har tröttnat nå oerhört. Plus att soffan är felvönd vilket gör vardagsrummet mindre. Igår var vi till Mio och drömde oss bort bland sofforna. Lätt att vi köper nytt när jag börjat jobba igen, för nu finns inte ekonomin. Men vi hittade en 3-sitssoffa med tillhörande fåtölj/soffa (loveseat). In Lööv! Sen har jag hittat massa annat jag ska matcha med. Det kan vi iofs köpa in snart:) Här är min moodboard. Sen blir det gulddetaljer på det, massor med gröna växter och mysbelysning. Kommer bli toppen.

Jag har även fått infall (igen) att jag vill måla om och fixa köket. Måla luckorna gråa, byta bänkskiva, beslag och kanske måla kaklet ;) Sen även då måla om väggarna i matsaldelen och byta matbord och stolar. Bara! Hahaha! Billigare än en helrenovering men skulle ändå bli så pass bra att jag skulle trivas med. Vi får se vad som sker. Om jag blir spontan en vacker dag;)

Kommentera här: