Stora träffen

Daniel har en förmåga att alltid jobba helg när det är något jippo på stan haha. Men då lyckas jag alltid dra med mig Emma iaf ;) Så igår gick vi ner på stan och kikade. Först lunch på Hansens. Henry vandrade omkring och charmade alla. Det är något extra gulligt med små barn som precis lärt sig gå. Ingen kan motstå en sån sötchock. Alla hälsade och skrattade åt våran lilla zombie. Ja hans armar står rätt ut som en zombie när han stapplar omkring 😍 Efter lite energiintag fick vi vidare. Bl.a. in på gallerian där dom hade byggt upp en bilbana så Freja körde runt runt runt i sin polismotoecykel. Vilken höjdare. För att få henne därifrån så lockade jag med ansiktsmålning. Det älskar hon verkligen.


Sen blev det lite hoppborg, köpa presenter till Henry på butiken bus och kul i Sandviken. Verkligen jättebra utbud måste jag säga. Recommend 👌🏻 Handlade även såklart på mitt jobb också. Bokhandeln.Där ni, där har dom grejer. Böcker såklart. Men halva butiken är för tusan fylld med så mycket mer skoj. Pussel, spel, leksaker, pyssel, osv osv. En stor nyhet kommer inom kort där också. Håll utkik på våran Instagram 😁


Men men. Sen var vi färdiga. Freja var trött och grinig för jag har börjat skippa ståbrädan så mycket det går så hon får lära sig att gå mer själv. Latmasken. Så det var mycket grin från henne. Men ja hon däckade i bilen påväg hem också så hon var väl trött. Henry somna också. Så där satt jag i bilen och bara njöt;)

Kommentera här: