april

Ja detta inlägg blir nog lite hipp som happ gott och blandat ;)

Tänker inte går alltför långt tillbaka i tiden. Men Henry "fyllde" iaf 1.5 år i onadags. Och samma dag var det dags för ett bvc besök. Och vaccin. Kom på det dagen innan haha. Så var inte riktig förberedd. Men alltså wow va bra det gick. Inte ett pip gav han ifrån sig. Mest fascinerad och tittade när sköterskan sprutade in vaccinet. Vilken kille. Numera väger han iaf ca 11.5 kg och är 85 cm lång. Hans språk ligger han möjligen lite efter med, men inget vi oroar oss över än. Han säger inte så många riktiga ord. Typ mamma och pappa bara. Men tror det kommer släppa allt mer nu när han börjar på förskolan också. Och han förstår ju typ allt vi säger så :) Min lilla kille som inte är så liten längre. Känns på riktigt som det var förra året jag va gravid med Henry. Men icke sa nicke. Klyschigt men ja tiden går så fort.❤




Sen då. Ja det känns som det är så mycket på samma gång nu. I förrgår fick vi hem våra nya soffor som vi beställt och jäklar i min låda va bra det blev. In löööv.


Tvättmaskinen har pajjat så igår var vi in och köpte en ny. Varit utan tvättmaskin i flera dagar nu #tvättberg. Någon har kört in i bilen så den måste lagas, samt besiktas och så ska vi köpa nya sommardäck i samband med att vi byter bort vinterdäcken. Det är möten hit och dit, saker som ska hämtas lämnas och ja jag vet inte allt. 

Mitt i detta så fyller ju jag 30!!! Ja alltså på fredag fyller jag 30 år! Hur gick det till?😅 Men ja jag ska väl börja fokusera på nästa helg kanske. På fredag när jag fyller år så blir det kalas här hemma för nära och kära. På kvällen drar jag med närmsta familjen ut och käkar gott. Sen på lördagen är det dags för festernas fest. Kommer förbereda hela lördagen (hyrt Valhalla) och sen på kvällen går vi all in. Temat är glitter och ja vad kunde vara mer passande? Bara att tagga till nu!!😍 Vill inte visa så mycket nu innan. Så lägger upp massa detaljer sen efter:)

Har verkligen märkt att bloggen hamnat långt ner på prioriteringslistan nu när jag börjar jobba. Så mycket annat som man ska hinna med och på kvällarna är man slakt;) Men mer uppdateringar kommer :)

Kommentera här: