Festernas fest

Med 4 timmars sömn i bagaget så var det dags för lördagens fest. Måste å då börja med att säga att jag kände sjuk stress och ångest över att jag var så sliten just denna dag. Med tanke på att jag planerat denna fest i typ ett år så var jag lite upprörd. Försökte verkligen tänka bort det och vara positiv. Att jag sovit så dåligt gjorde ju inte saken bättre. Helt skakig hela dagen. Men men. Nu till det roliga :)

Från kl 11 till ca 14 så var vi ett gäng i lokalen så fixade och förberedde. Blev verkligen precis som jag tänkt mig. Så fint 😍




Sen åkte alla hem för att vila lite. Jag försökte sova en timme men de fick väl sådär haha. Kan inte sånt jag. Framåt halv fyra tiden började jag göra mig iordning. Tar ju tid att bli snygg nu för tiden ;) Locka hår och sminka osv. När klockan närmade sig 17 så for vi ner till lokalen för att fixa det sista innan alla andra skulle komma vid 18 tiden.








Och ja sen då. Wow va fina alla va. Med glitter och paljetter. Temat var ju då glitter 🤩 Alla minglade. Vi körde en lek, vi skålade och sen bjöds det på mat. Jag var lite för hyper för att kunna äta dock. Tårta hade vi även såklart. Min gamla kollega Synnöve som gjorde tårtan. Kanske den godaste tårtan jag ätit. Alla hyllade den iaf :) Sen fortsatte det. Jag hade förberett fler lekar såklart. Musikquiz och tipsrunda. Känns som att det gick hem. Alla tyckte det va superkul. Man fick fyra låtar och så skulle man komma på vad dom hade för gemensamt tema :) 

Kristian, Emma, Emilia och Milou hade förberett med en film som dom hade knåpat ihop. Även en massa hälsningar från diverse vänner och kändisar. Så fint verkligen. Att dom lagt tid på att göra en sån sak för mig. Blir så berörd 😍

Sen var det bara fest hela natten. Dans, skratt och sång. Jag kände mig lite sliten till och från. Så kan inte minnas att jag var med och dansade så mycket. Gick runt och plockade. Vid det här laget hade min hosta tagit vid igen också. Men vi körde på. Tror vi åkte ifrån lokalen vid 4 tiden kanske ;)





Överlag är jag nöjd. Eller jag är sjukt nöjd över att alla andra var nöjda och glada. Älskar att alla mina olika vänner kommer så bra överens. Supertaggade och sociala människor alltså. Love it. Och har då inte varit så snygg någonsin som jag var då. Wowow om jag får säga det själv ;)  Som sagt enda minuset var att jag inte var helt hundra en dag som denna. Men återigen så är jag så sjukt tacksam. Som alltid efter att jag har haft nån stor fest så får jag tacksamhetsskuld och kan ha lite ångest efter haha. Dum man är.

Love you all! ❤



Kommentera här: