Bröllopsdagen

Spendera ungefär hela dagen på jobbet. Men efter stängning så drog jag och Daniel och käkade på Espresso house. Daniel fick sin present. Som sagt läder. Så han fick en jättefin plånbok med hans initialer. Han har nämligen nämnt förut att han behöver en.

Titta så tjusig.

En liten sneekpeak på min nya byxdress. Det är långa ben på den. Så fin :)

Efter vi käkat så gick på som sagt på bio. Lejonkungen. Sååå bra. Som alltid. Vi satt i VIP-stolarna längst fram. Superskönt. Om än liiite nära skärmen.

Sedan drog vi hemåt och jag fick min present. En jättestor låda. Däri låg ett lite mindre paket. Och i paketet låg en väska. Vid första syn fatta jag inget. Ganska konstig och otymplig väska. Men jag försökte se glad och nöjd ut. Haha. I väskan låg dock en liten karta. Följde kartan och hittade paket nr 2. Och tamefan det var en dator. Hur sjuk är Daniel. Vi har ju snackat om det länge. Så går han och köpet en. Bästaste😍 Och sen fatta jag ju att väskan va en datorväska. Och då blev den ju direkt mycket finare och så praktiskt. En riktig 10-poängare.

Ja ni ser ju min förvåning 😅 Min present till Daniel ser ju ganska blek ut nu ;)

Hur som helst hade vi en superfin bröllopsdag! ❤

Kommentera här: