Läderbröllop

Idag firar vi 3 år som gifta. Mitt i allt jobb och ståhej. Helt sjukt att det är tre år sedan. 

Idag har jag och Daniel iaf lyckats fixat barnvakt till ikväll. Så då ska vi ut och äta och gå på bio. I Sandviken. Första gången. Det var på tiden! (läs med Ronjas röst😉)

Uppdatering kommer. Vi har ju som tradition nu att ge varandra något som har med bröllopsdagen att göra. Alltså i detta fall LÄDER😆

En av de få helkroppsbilderna på bara mig från bröllopet. Haha. En utav de få missarna från bröllopet ;)

Orkar inte hur söt Freja va. Men glömmer ju så fort. Men titta bara. Klänningen, skorna, håret.. ja allt. Min fina tjej!❤ 

Hon va riktigt duktig i kyrkan. Minus ett litet utbrott. Fråga mig inte varför. Men bara så charmigt och härligt ändå :)

Mina bästaste toastmadames. Utan dom så vettetusan hur det hade gått😍

Skål och hej.










Kommentera här: