De senaste dagarna

Ja då har vi avverkat några dagar på semestern då. Kan inte minnas vad vi gjorde i lördags. Så ja antagligen var vi hemma hela dagen haha. Tror vi möjligen handlade blommor på bernö då. Hittade nämligen denna bild från i lördags. ;)

På söndagen var vi snabba med att åka hem till päronen på Hemgatan. Så det blev alltså en heldag där med sol och bad. 





Igår måndag var nog dock den längsta och tråkigaste dagen på länge. Daniels första semesterdag som han dessvärre spenderade på golfbanan. Så jag var hemma själv med ungarna med en påbörjad förkylning och halsont. Inte poppis. Jag lät ungarna gå bananas då jag verkligen inte hade ork med något. Lite utemys fick vi tillsammans på em iaf. Då jag var ute på uppfarten och rensade lite ogräs och barnen plockade med stenar osv. Alltid trevligt när man får en lugn men ändå sällskaplig stund tillsammans ;)





Och idag tisdag fortsatte förkylningen. Lite på bättringsvägen tror jag dock. Men vi för iväg ut ur huset allesammans idag. Först apoteket för att peppa med massa vitaminer. Nu jävlar ska jag FAN hålla mig frisk. Varit förkyld typ fem gånger på tre månader. Inte ok. Sen åkte upp till Högbo och åt lunch och allt sånt där annat man brukar göra i Högbo med barn :) Sjukt mysigt på nere vid vattnet på Högbo qvarn iaf. Barnen var väldrigt fascinerade av "ankorna" (ska änderna) 😄




Kvällen avslutade med att jag åkte till Gävle för att umgås med Pernilla och Elin. Massa med trevligt snack och gottigheter. En höggravid och en sjukling fick Elin besök av. Så en riktig söndagskväll blev det. 😍 och tänk att nästa gång man träffar Pernilla då kanske bebisen har kommit. Jiippiiie!

Vilken härlig update det blev ändå. Heja mig. Hej då 😄

Kommentera här: