SEMESTER

Tänker inte ens ursäkta min dåliga blogguppdatering. Jag har märkt att sen jag började jobba efter mammaledigheten så har det blivit sämre. Finns väl inte så mycket att skriva om antar jag. Man jobbar. Tar hand om barnen och allt däremellan.

Men nu är det som sagt SEMESTEEEEER. Vi började med att fira Anastazja som fyllde 6 år igår. Handlade present på Ica där även Freja och Henry fick välja en varsin sommarlovspresent. Freja ville ha en Barbie och Henry en polisbil. Haha. Kan det bli mer könsstereotypiskt. Men klart dom ska få det dom vill ha :)


Kalas och bad hemma hos päronen och ja massor med tårta och kakor :)





Nu har vi precis ätit den obligatoriska fredagatacosen och invöntar besök. Blir någon öl, spel och trevligheter. Tuvärr jobbar ju Daniel helg innan han går på semester så det blir inte så mycket roligare än så. Vi får se vad jag hittar på nu i helgen med barnen :)



Kommentera här: