Febervecka!

Ja den här veckan som varit har då inte varit årets bästa vecka. Måste nog vara den sämsta hittills.

Redan i måndags kände jag av något i halsen. Började småhosta på jobbet. På tisdagen var jag fullt ut förkyld. Men tog mig till jobbet ändå. Skulle ju vara jobba tre timmar. På kvällen kom febern. :/ Denna dag åkte ju även Daniel till Polen för att gå på sin morfars begravning. Torsdag och fredag var jag totaldäckad med hög feber. Fick hjälp med att lämna och hämta barnen på dagis iaf så jag fick några timmars vila. Fick även hjälp med mat och lite barnvakt. Hur typiskt är det inte då att enda gången på tre år som jag får feber så är Daniel bortrest. Min kropp vill testa mig. På fredagen var daniel tillbaka och då hade febern gått ner en aning men långt från frisk. Dock var det barnens tur med feber. Så ja dom låg däckade hela fredagen. På lördagen skulle Daniel återigen iväg. Brorsan hans som fyller 30 så de blev att fira hela dagen. Så ja då blev man ensam med barnen igen. Nu var dom ju lika hängig som en annan så det blev en relativt lugn lördag. Söndagen kom och första feberfria dagen för mig. Även barnen var feberfria. Pigga och energiska som vanligt. Herregud ;) Men ja man känner att man haft feber. Även om man är frisk så är man svag. Ätit dåligt i veckan osv så känner mig inte hundra. Men idag, måndag, är jag tillbaka på jobbet iaf. Tror frisk luft och att få röra på mig kommer göra gott. I med lite vitaminer också så kroppen får byggas upp stark igen. Eller ja, stark å stark. Så stark som den va innan febern iaf. Vilket inte är så starkt men ändå ;)

Roligt inlägg haha. Men ja. Feber suuuuuger!



Nya tag nu. Om tre veckor fyller jag ju år! Woop woop!


Kommentera här: