Våren! Är det du?

Ja man kan ju nästan tror det på vädret som varit. Dock blev det vinter idag igen. Suck😭

Men ja jag får ursäkta den dåliga uppdateringen (Tessan😉). Efter alla sjukdomar så blev det jobb ända in i kaklet. Bokrea har varit i full gång. Mycket kul ändå när det händer lite :) 

För övrigt så hann vi med en tripp till Högbo med far min för att grilla lite korv och stoja. Och så var vi till badhuset igår. Jag, Emma och barnen. Fullt hus. Men det lugnade som tur ner sig då vi gick dit på eftermiddagen. Känner lite att det kanske kan vara värt att fixa något form av årskort där. Freja älskar ju vatten. Alltid gjort. Henry var lite skeptisk till en början men sen lagom tills vi skulle hem så blev han varm i kläderna. Första gången sedan babysimmet för Henry. Och det var ju typ ett år sedan haha.












Och ja idag blev det alltså vinter igen. Alltså jag ogillar verkligen snö väldigt mycket. Det enda positiva med snö är om det är snö på julafton. Sen får det gärna va sommar året runt ;) Ny vecka imorgon då och en vanlig jobbvecka tar sin början. Ungarna ska tillbaka till förskolan efter sportlovet också. Men inga planer vad jag kan minnas. Daniel jobbar eftermiddag vilket inte är så skoj. Men man överlever nog :)


Kommentera här: