V35

Ja då var man mitt i vecka 35. Andra veckan hemma från jobbet och det är sjukt långtråkigt.


Jag orkar inte göra nånting för då får jag bara ont överallt. Men fy va tiden går sakta nu. 

Halsbrännan har tagit över mitt liv. Så om inte lillebror har en jäkla kalufs så blir jag besviken ;)

Jag känner att jag börjat svälla lite också. I morse när jag vakna hade jag ont i fötterna när jag gick. Samt så börjar ringarna sitta lite väl tajt. Så snart åker dom av.

Väntar nu på att magen ska sjunka. Så sjukt jobbigt med andningen. Andfådd som en överviktig pensionär.

Här om kvällen när jag skulle sova så fick jag panik. Kunde inte andas och det var varmt som fan och Freja som låg bredvid och inte låg still för fem öre. Jag gav upp och la mig i soffan!

På måndag är det dags för bm besök. Då tar jag med mig hela familjen. Så Annelie får träffa Freja och så:) Då kommer hon känna efter mer noga om bebis ligger rätt. Samt järnvärderna ska kollas. Hoppas det ser bra ut.

Är sjukt taggad på att bebis ska komma nu. Längtar tills han är ute och man kan lägga upp bilder på honom istället för magen :)


Kommentera här: