Senaste dagarna

Ja i helgen har jag hunnit med lite allt möjligt. Jobb på lördagen för att sen fira Emma som fyllt 25 år. Hon hade en stor fest med alla tjejkompisar. Disneyquiz, drinkbord och allsång;) Dunderkul. Ingen utgång för mig dock. Daniel skulle jobba natt.


Dagen efter var man istället pigg och orkade vistas ute i trädgården med Freja. Åkte pulka och lekte i snön. Sen ville hon rymma. Som vanligt. Då var det dags att gå in haha.

Igår måndag så gick vi till badhuset. Jag, Emma och Freja. Jag slutar ett på måndagar så det känns ju som man är ledig. Hur som så trivs Freja verkligen som fisken i vattnet. Hon älskar att åka rutschkana. Stora som små. Emma tog med henne i stora gula också och den ville hon såklart åka hela tiden. Men med lång kö så fick hon nöja sig med lilla blåa som hon kunde åka själv bäst hon ville. Superkul iaf. Kanske man borde fixa årskort med tanke på att hon gillar de så mycket :) 

Nu måste jag klä på Freja som ska iväg till dagis. Sen blir det jobb. Ses imorgon;)


1 Christin:

skriven

Jag och V följer gärna med nästa gång. Vi är sugna på att gå nästa vecka 😀

Svar: Ja det skulle ju vara kanonkul 😃👍
Frida Thelén

Kommentera här: