Blähäbläbläblä

Imorse vaknade jag upp och mådde som en påse gödsel. Usch. Kände av lite igår men tänkte att det kunde vara pollen. Men nä idag har jag så ont i kroppen. Tempen ligger och pendlar runt 38 och jag är så trött. Har inte tid med det här. Daniel jobbar eftermiddag också så det är inte optimalt. Som tur är går Freja på dagis mellan 13 och 16 iaf. Och idag hämtade mormor henne och dom åkte hem dit efter. Tur hade jag även att jag och Henry sov dom tummarna också. Haha. Tre timmar. Det händer typ aldrig att han sover så länge. Så det passade ju utmärkt. Speciellt när han är väldigt bökig på nätterna numera.

Hoppas jag blir av med den här förkylningen snabbt. På onsdag har jag massa ärenden jag ska göra. Bl.a göra pass. Kul när man mår såhär. Så hoppas jag mår bättre snart. Sen så är det ju kalas för Freja hela helgen också så det är lite att fixa.

Nu ska jag få i mig lite mat och hoppas kvällen blir lugn.

Kommentera här: