Usch på den här dagen

Freja vaknade på helt fel sida idag. Jag vet att jag brukar oja mig över hur jobbig hon kan vara osv. Men idag tog hon det till en annan nivå. Direkt från att hon öppnade sovrumsdörren så har det grinats, skikits och gnällts. Utan att överdriva så grinade hon över småsaker varannan minut. Tur för oss och kanske för henne med att det var dagisdags vid ett tiden. Irritationen på mig har höjts till skyarna. Så nu på kvällen när jag var själv med barnen och Daniel på träning så höll jag på att få fnatt. Hoppas innerligt att detta var något sneslag för henne bara. Hon var sjukt trött nu på kvällen och somnade i soffan kl 19. Hon somnar aldrig i soffan nu för tiden. Så hon var nog ganska slutkörd. Jag med nu kan jag säga.

Nu ber vi om en underbar Freja till imorgon.

Kommentera här: