Tja tja bloggen....

Ja nu ni ska ni få se på bloggande. Från och med idag har jag raderat alla mina sociala medier. Vilket kommer göra att jag absolut kommer vilja blogga mer. För även om det är nyttigt att vara utan sociala medier så är ju ändå min instagram som ett litet fotoalbum. Så nu uppdaterar jag bloggen istället till mitt framtida jag :)
 
Och ja varför jag raderat sociala medier kan väl dom flesta förstå. Iaf jag sitter för mycket och döscrollar på telefonen och det kommer vara aå bra att vara utan det tror jag. Självklart kommer det kännas konstigt också. Igår när jag skulle sova så låg jag bara och tänkte på Instagram.. Haha. Även fast om jag hade kvar det så hade jag ju inte suttit med det för jag skulle ju sova. Men de va som lite abstinens 🙈 Man vill ju alltid ha det man inte kan få.
 
Idag har jag varit på väg in på Instagram ca fyra gånger än så länge. Så ni förstår ju hur ofta man klickar in där utan att ens tänka. Men ja jag har ju raderat apparna helt så de gick inte. Än så länge känns det helt ok. Jag kommer ju jobba så jäkla mycket de kommande två veckorna ändå så finns inte jättemycket tid för sånt. Vi får se hur de känns på kvällarna. Jag kommer väl bli en youtubetjunky istället 😆
 
Ska bli spännande att se hur mycket Daniel sitter med telefonen för han har ju inte raderat sina ;) 
 
Men men. Jag ska sammanställa ett litet semesterinlägg snart också. Uppdatera lite om hur sommaren har varit och vad vi gjort :)
 
Just nu har jag lunch på jobbet. Innan jobbet lämnade jag barnen på dagis igen efter fem veckors sommarlov. Freja skuttade iväg som ingenting. Henry grinade vid överlämning, Men så fort jag gick iväg slutade han och visade starkt med sin sura underläpp hur besviken han va. Men fullt godkänt iaf :)
 
P.s. om 4.5 vecka åker jag till Londoooooon. Nedräkningen kan börja. D.s.

Kommentera här: