Guilty pleasure

Paradise Hotel, Big Brother och Robinson är just nu mina guilty pleasure när det kommer till tv-program. Älskar den enkla underhållningen. Igår kollade vi ikapp Robinson. Fyra avsnitt. Älskart. Ligger efter tre avsnitt av ph och ett avsnitt av BB. Inte lätt inte när det är så mycket program att hinna med 😅 Om det är något av dessa program jag skulle tänka mig att vara med i är det nog BB. Önskar att jag hade psyket och fysiken för Robinson. För det är nog programmet jag gillar bäst. Men BB är nog programmet för mig. Det jobbiga där är väl att det är kameror överallt 24/7.

Sen är ju jag en youtuberjunky av rang. Följer just nu Familjen Torsgården, Therese Lindgren, Bianca Ingrosso, Eskil Grahn och Thomas Sekelius slaviskt. Sen kan man ju grotta ner sig totalt. Börjar man med ett klipp så hamnar man helt plötsligt i en djungel av intressanta klipp och vips så har tre timmar gått😅

Andra program på tv som jag gillar är flirty dancing, bäst i test och alla mot alla. 

Ja man är en riktig skärmnörd😍

Kommentera här: