Slutjobbat

Idag jobbade jag min sista dag. På måndag sjukskriver jag mig. Eller ja hoppas på att få bli sjukskriven iaf;)


Jävligt skönt att det var sista dagen idag och att det var kort dag. Direkt när jag kom till jobbet så kände jag hur jobbigt det var med magen. Andfådd och varm som attans. Gjorde ont i magen så fort jag rörde mig. Sammandragningar hela tiden och en bebis som sparkar något sjuhelsike gått i sidan. Värre och värre har det blivit under dagen.

Sen jag kom hem har jag bara suttit i soffan för det är det enda som hjälper någorlunda. Det tar hundra år att resa mig upp. Usch så här ont har jag aldrig haft. Och som sagt nu har lillkillen lagt sig på något sjukt sätt och verkligen tar sats och sparkar satan i sidan. Sjukt jävla ont gör det. 

Snart blir det sängen och hoppas verkligen det blir en bättre dag imorgon. Daniel blir borta hela dagen så det skulle ju underlätta. Får åka hem till mamma och pappa annars.

I onsdags var jag hos min bm förresten. Gått upp totalt 10kg. Alla värden såg bra ut förutom järnvärderna som jag gärna får försöka få upp lite även om det inte var kris. Sf måttet följer mittkurvan så sjukt exakt och bebis hjärtljud låg på typ 150. Myten säger dock att pojkar oftast ligger under 140 och flickor över. Hehe. Men men än så länge får vi lita på att det är en pöjk;)

Vecka 32+5 Idag alltså!

Kommentera här: