Vecka 40

Idag går vi in i vecka 40. Så det blir nu garanterat en oktoberbebis också. Jag som har trott september ;)


Jag hoppas verkligen på bebis till veckan. Dock kan det ju dröja upp till tre veckor till. 

Jag känner mig grymt tung. Bebis trycker på nedåt och framåt. Det ilar nedåt och jag har en hel del sammandragningar hela dagarna. Både som smärtar lite och några som bara är obekväma.

Nätterna är svinjobbiga. Har så sjukt svårt att vända på mig och det gör så ont. Jag försöker iaf göra det lilla jag kan om dagarna. Städa osv.

Idag var Milou här och vi tog lite gemensamma bilder på våra magar. Hon gick in i vecka 23 idag. Lilla lilla magen. Om man jämför med min basketboll iaf. Så kul iaf att ha som minne.

Vi får se om det blir någon mer graviduppdatering nu då. Jag hoppas ju inte det. Haha. Men det återstår att se då;)

Slänger in en bild från vecka 39 också för den blev så fin:)

Kommentera här: