12 april. 29 år..


Födelsedagar är speciella tycker jag. Kan inte sätta fingret på det. Men det är liksom min dag.

Min dag startade ganska bra ändå. Daniel jobbade fm så jag hade en mysig morgon med Freja och Henry. Freja sjöng ja må du leva och vi åt gofrukost. Sen var det dags att åka till affären. Jag är tvungen att köpa lite fika osv. Där började det gå utför. Ska verkligen försöka sluta utsätta mig för detta. Freja springer alltid ifrån mig och jag får lämna Henry ensam för att kuta efter Freja. Gick ganska bra ändå allt som allt. Men min frustration hade börjat växa redan här.

Vi kommer hem och Freja får för sig att gå ut i solen på gården. I bara skor och inga ytterkläder. Men det var verkligen så sjukt varmt ute så jag förstår henne. Hon lekte på så bra ensam. Gungade, hoppade studsmatta och ramlade i leran haha.

Men från affären och fram till att Daniel kom hem vid tre så tjatade Freja typ konstant om att hon skulle ha tårta och skrek om allt. Mitt tålamod tog tillslut slut och vi båda fick några sammanbrott. Usch vad jag inte tycker om att bli som jag blir. Vi kramades iaf tillslut och sa förlåt till varandra. 

Sen var det dags för kalas. Min och Daniels familj kom på besök. Fick så mycket fint. Skor, parfym, blommor och presentkort :) Fick även ett presentkort på Högbo spa. Tack Daniel. Så sjukt välbehövligt.

Frejas energinivå låg på tusen och känslorna var höga som låga. Hon däckade vid sju. Förståeligt. Håller tummarna att vi får en finare dag imorgon jag och Freja.

Tack alla för de fina gratulationerna ♡












Kommentera här: