Unna se litä

Igår var jag in till Gävle med Kristian. Passade då på att försöka hitta saker till mig själv. Hade fått både presentkort på kicks av mamma och pappa samt pengar av farmor.

Detta var vad jag hittade. Ett par nya jeans, tisha, foundation och ansiktsmask.

När jag fick presentkortet så fick jag även lite prover. Bl.a. en från Dior och den var underbar. Jag är så sjukt torr och vanligtvis lägger sig sminket i alla sprickor rynkor och jag ser alldeles kakik och flagig ut. Men denna var helt underbar. Höll sig så fin hela dagen. Så unnade mig alltså en Dior foundation.

Sen har jag länge hört talas om denna ansiktsmask eller vad man nu ska kalla det. Från Glamglow. Och jäklar va härlig den var. Det bästa var att när man väl suttit färdigt med den i ansiktet så fick man om man ville, massera in den i ansiktet. Perfekt. Ännu mer fuktboost. Så kan verkligen rekomendera denna till er torrbollar:)
Men va jag märkte att det var jobbigt att försöka shoppa. Blev helt överväldigad. Ville typ ha allt men samtidigt ingenting. Övertänkte verkligen mina inköp. Vill inte köpa något som jag inte kommer använda. Inte så att jag har sjukt mycket pengar att spendera heller. Så antar jag blir lite snål. Eller ja smartsnål:)




Kommentera här: