Henry november 2018

Fortfarande dåligt med uppdatering här. Händer som sagt inte så mycket. Tänkte att jag gör ett klassiskt Henryinlägg.

Börjar med att säga att Henry har fått plats på förskola. Plus att det blev på vårat förstahandsval. Sååå skönt. Så i början på februari börjat han på Pinnhagen. Samma som Freja😍 Så nu är det verkligen slutspurten på den här mammaledigheten. Ledig och ledig. Jobbledigförattvarahemmaochtahandomtvåvildingar borde det heta ;) Jag ser iaf verkligen fram emot att börja jobba. Känns himla skönt att jag känner så :)

Annars så är Henry en riktig klätterapa. Eller det på eller av med Henry. Antingen så klättrar han på allt eller så sitter han helt stilla och hypnotiserad framför tv:n. Han är en riktig tvnörd plus att han älskar när vi läser böcker. Så mysigt verkligen. Myskille. Han går även gärna runt och kramas med gosedjur nu för tiden 😍

Han är fortfarande pappas kille. Vi märker att han förstår mer och mer av det vi säger. Även om han ofta struntar i det vi säger. Haha. 

Han har även skaffat sig en rejäl skofetisch😍 Går jämt till hallen och sätter på sig skor. En eller två spelar ingen roll. Vems skor det är bryr han sig inte i heller ;)

När han får en smörgås så äter han allt förutom kanterna. Precis som pappa sin.

Han är väldigt noga med att stänga dörrar och lådor. Speciellt toadörren. Sen om han hittar skräp på golvet så går han med det till mig. Samt så tycker han om att gå runt och sopa med sin lilla sopkvast. Haha så söt. Min lilla lokalvårdare.










Kommentera här: