Zumba

Ja nu ska jag vara ärlig. För sån är jag. Efter dansträningen som jag var på för någon vecka sedan så hade jag sån pass träningsvärk att jag pausade min hemmaträning ett par dagar. Sen blev jag småförkyld och sen rann det ut i sanden. Jag vill inte. Klart jag pallar med min hemmaträning. Men wow så tråkig den är. Kände också efter dansträningen som var så jävla kul, varför göra något som är tråkigt? Nej tack. Så nu har jag medvetet lagt ner min hemmaträning. Jippie.

Däremot så drog jag iväg till Gävle på Zumba idag. Herre min gud vad jobbigt det är. Men roligt och skönt för min kropp och själ att få dansa. Längesen jag var så svettig och röd i facet. Rekomenderar verkligen alla att prova på Zumba, eller någon form av dans iaf. Man blir bara så glad 😍

Kanske inte syns hur svettig jag är. Men matchar väggen ganska fint ändå ;)

Kommentera här: