Shopping

Igår var det lön och denna gång hade jag och Daniel bestämt oss för att åka och shoppa kläder till oss själva. Händer aldrig annars haha.

Min mamma skulle hämta Freja från dagis kl 11 så vi fick god tid på oss. Henry var med oss men han satt så nöjd i vagnen och sov 1.5 timme :) Vi var borta i ca 4 timmar och detta var bad jag fick med mig hem.



En till kudde till soffan. Passade 👌🏻. Kom även på nu att jag nog inte visat hur vårat vardagsrum ser ut nu för tiden. Tar det i nästa inlägg då :) Sen ser ni ju. Vad händer? Färg! Jag som för mesta delen använder grått och svart. Men vad jag älskar färgerna. Ska absolut försöka införskaffa mer färg i garderoben. Den röda är gudomligt mjuk och skön och har en liten mörkare röd färg. Inte sådär knallig. Och gult. Jag mena snälla. Vem gillar inte gult. Jag känner mig superfräsch i det iaf :) Sen köpte jag två par jeans och ett par leggings. Inget märkvärdigt men oerhört behövligt. Har ägt ett par jeans innan;)

Daniel shoppade också såklart. Två tröjor, en skjorta och ett par byxor. Köpte ingenting till barnen. Bra jobbat säger jag :) Eller ja jag köpte inget i Gävle iaf. Hade dock fyndat på köp och sälj till Freja. Men jag mena. Alla dessa plagg för 200kr. Plus en bomberjacka som inte är med på bild. Kap. Den rödlila klänningen tänker jag att hon ska få ha på julafton. Så fin. Köpte även ett svart fleeceset till Freja på Ica. Inget speciellt men även det behövligt :)


Jag känner mig nöjd. Känns som vi har fixat allt till barnens vintergarderob också. Alltså ytterkläder. Det är nog bara vinterhandskar till Freja som saknas. Känns så skönt att allt är kirrat :)




Kommentera här: